Bezpieczna korespondencja z DM mBanku

Jak sprawdzić, czy ktoś nie podszywa się pod DM mBanku w wiadomości e-mail?

Wiadomości z DM mBanku wysyłane są z adresu mdm@mbank.pl lub mforex@mbank.pl.

Przy wysyłaniu wiadomości e-mail, DM mBanku korzysta z własnej infrastruktury oraz z usług firm specjalizujących się w realizowaniu masowej komunikacji. Bank podpisał z tymi podmiotami stosowne umowy i upoważnienia, gwarantujące bezpieczeństwo i odpowiednią ochronę danych adresatów.

Jednocześnie przypominamy, że w e-mailach DM mBanku nigdy:
- nie podaje linków do strony logowania do banku lub Domu Maklerskiego,
- nie prosi o przesyłanie lub potwierdzanie haseł dostępu, numerów klienta ani kodów PIN.

Tych informacji nie należy udostępniać nikomu. Dlatego po otrzymaniu e-maila lub telefonu z prośbami o ich ujawnienie skontaktuj się z DM mBanku!

Pamiętaj! O co bank nigdy nie pyta i nie prosi?

Przypominamy, że mBank nigdy nie prosi o podawanie żadnych danych poufnych, w szczególności:
- nie żąda podawania haseł jednorazowych podczas logowania do Systemu Inwestora (nie dotyczy pierwszego logowania);
- nie prosi o podanie danych kart płatniczych i kredytowych;
- danych dotyczących Twojego telefonu (takich jak numer, marka i model) w czasie logowania, sprawdzania stanu konta i przeglądania historii operacji;
- nie wysyła na telefon komórkowy żadnych certyfikatów bezpieczeństwa lub innych aplikacji do zainstalowania;
- nie wysyła do klientów wiadomości e-mail zawierających link do serwisu bankowości internetowej lub Systemu Inwestora (czyli kierujących na stronę logowania do serwisu mBanku lub DM mBanku).