Artifex Mundi zaktualizował strategię, skupi się na segmencie gier free-to-play

Analizy i Rynek / Informacje z rynku / Komunikaty

14.01. Warszawa (PAP) - Artifex Mundi w aktualizacji strategii na lata 2019-2022 zakłada koncentrację zasobów, zarówno kapitałowych, jak i osobowych, na rozwoju działalności deweloperskiej i wydawniczej w segmencie gier free-to-play przy równoczesnym zakończeniu działalności w segmencie gier premium - poinformowała spółka w komunikacie.

W konsekwencji zmiany strategii spółka planuje zakończenie prac nad dalszym rozwojem projektów gier Hot Shot Burn! i Rogal, a także nawiązanie współpracy z podmiotami trzecimi w zakresie aktywności wydawniczej związanej ze wspomnianymi tytułami.

"Aktualizacja strategii i dalsze będące jej konsekwencją działania mają na celu zwiększenie prawdopodobieństwa osiągnięcia zakładanych wyników komercjalizacji gier free-to-play Bladebound i Tiny Dragons rozwijanych przez spółkę jako projekty strategiczne grupy" - napisano w komunikacie Arifex Mundi. (PAP Biznes)

pr/