Zmiany w obsłudze klientów - w trosce o zdrowie nas wszystkich
To ważne, abyśmy wszyscy dbali o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.
Dlatego zachęcamy Was, abyście zostali w domach. Korzystajcie z naszej aplikacji mobilnej, logujcie się do banku na komputerach. W tym miejscu będziemy zamieszczać najważniejsze informacje dla klientów biura maklerskiego i aktualizować je na bieżąco.
Pamiętaj, rachunek maklerski założysz całkowicie on-line, bez konieczności wizyty w placówce.
Jak pracujemy w najbliższych dniach?
W związku z zagrożeniem koronawirusem i wytycznymi władz, w trosce o wspólne bezpieczeństwo, wprowadziliśmy zmiany organizacyjne dotyczące obsługi klientów.
Nasze punkty otwarte są krócej. Może się też zdarzyć, że któryś z nich jest tymczasowo zamknięty. Dlatego jeśli możesz, zrezygnuj z wizyty. Wybierz aplikację, serwis transakcyjny lub zadzwoń do nas.
W przypadku wymagającym osobistej obecności w naszym PUM, umów się telefonicznie na taką wizytę.
Aktualne godziny pracy i numery telefonów naszych punktów usług maklerskich:
WROCŁAW |
608 664 009 |
8:30-16:30 |
KRAKÓW |
12 618 45 84 |
8:30-16:30 |
POZNAŃ |
668 175 736 |
8:30-16:30 |
BYDGOSZCZ |
509 807 791 |
8:30-16:30 |
GDYNIA |
668 226 230 |
8:30-16:30 |
WARSZAWA |
22 697 49 49 |
9:00-17:00 |
Nasza infolinia (22 697 49 49) jest dostępna w dni sesyjne, w godzinach 8:00 – 18:00.