Zmiany w obsłudze klientów - w trosce o zdrowie nas wszystkich

To ważne, abyśmy wszyscy dbali o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.

Dlatego zachęcamy Was, abyście zostali w domach. Korzystajcie z naszej aplikacji mobilnej, logujcie się do banku na komputerach. W tym miejscu będziemy zamieszczać najważniejsze informacje dla klientów biura maklerskiego i aktualizować je na bieżąco.

 

Pamiętaj, rachunek maklerski możesz założyć całkowicie on-line, bez konieczności wizyty w placówce.

Otwórz rachunek

 

Jak pracujemy w najbliższych dniach?

W związku z zagrożeniem koronawirusem i wytycznymi władz, w trosce o wspólne bezpieczeństwo, wprowadziliśmy zmiany organizacyjne dotyczące obsługi klientów.

Nasze punkty otwarte są krócej. Może się też zdarzyć, że któryś z nich jest tymczasowo zamknięty. Dlatego jeśli możesz, zrezygnuj z wizyty. Wybierz aplikację, serwis transakcyjny lub zadzwoń do nas.

W przypadku wymagającym osobistej obecności w naszym PUM, umów się telefonicznie na taką wizytę.

 

Aktualne godziny pracy i numery telefonów naszych punktów usług maklerskich:

WROCŁAW

22 697 49 49

8:30-16:30

KRAKÓW

12 618 45 84

8:30-16:30

POZNAŃ

668 175 736

8:30-16:30

BYDGOSZCZ

509 807 791

8:30-16:30

GDYNIA

668 226 230

8:30-16:30

WARSZAWA

22 697 49 49

9:00-17:00

W dniach 26-30.10 obsługa klientów w PUM Kraków wyłącznie telefoniczna.

Nasza infolinia (22 697 49 49) jest dostępna w dni sesyjne, w godzinach 8:00 – 18:00.