Zmiany w obsłudze klientów

Zmieniamy nasz model obsługi klienta i zachęcamy Was, abyście korzystali ze zdalnego kontaktu z nami. Od marca zamkniemy na stałe nasze placówki w Bydgoszczy, Gdyni, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

 

 

Pamiętaj, rachunek maklerski założysz całkowicie online, bez potrzeby wizyty w placówce.

Otwórz rachunek

 

Sprawy, którymi zajmowała się placówka, możesz szybko i wygodnie załatwić z domu.

Skorzystaj z:

  • serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej
  • infolinii (tel.: 22 697 49 49), od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
  • maila (e-mail: mbm@mbank.pl)

 

W przypadku wymagającym osobistej wizyty w naszej centrali w Warszawie prosimy umów się telefonicznie na wizytę - 22 697 49 49.