SEG zakończył pierwszy etap konkursu Złotej Strony Emitenta

Analizy i Rynek / Informacje z rynku / Komunikaty

12.02. Warszawa (PAP) - Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych zakończyło pierwszy etap XII edycji konkursu "Złota Strona Emitenta" - poinformował SEG w komunikacie. W klasyfikacji "Najlepszy serwis IR" ocenianych będzie 38 witryn internetowych, natomiast w klasyfikacji "Lider komunikacji online" sprawdzonych zostanie 36 stron www.

Podczas I etapu konkursu ocenionych zostało 166 stron internetowych spółek giełdowych notowanych na GPW, w tym na rynku NewConnect. W tym roku po raz kolejny spółki giełdowe walczyły w dwóch kwalifikacjach: " Najlepszy serwis IR" i "Lider komunikacji online".

"W XII edycji Konkursu Złota Strona Emitenta, czyli w drugim roku od zmiany formuły, widać wyraźnie wyrównany wysoki poziom spółek, które dbają o komunikację z inwestorami. Co ciekawe, często spółki średnie i mniejsze mogłyby z powodzeniem rywalizować z największymi. Choć w konkursie oceniamy osobno jakość serwisu internetowego i komunikacji on-line, to część spółek dba z najwyższą starannością o oba te obszary" - powiedział wiceprezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych Piotr Biernacki, cytowany w komunikacie.

Drugi etap konkursu polegać będzie na wyłonieniu po 3 nominatów w obu klasyfikacjach, dla każdej kategorii (spółki duże, spółki średnie, spółki małe - łącznie 18 spółek). Dokona tego jury konkursowe, złożone ze specjalistów między innymi w takich dziedzinach jak grafika, dziennikarstwo, technologia, ekonomia czy relacje inwestorskie.

W klasyfikacji "Najlepszy serwis IR" ocenianych będzie 38 witryn internetowych, natomiast w klasyfikacji "Lider komunikacji online" sprawdzonych zostanie 36 stron www. Drugi etap konkursu trwać będzie do 15 kwietnia tego roku.

Wręczenie nagród odbędzie się w czerwcu podczas XI Kongresu Relacji Inwestorskich SEG.

Regulamin Konkursu, harmonogram oraz szczegółowe informacje nt. Złotej Strony Emitenta IX są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl

PAP Biznes jest patronem medialnym konkursu. (PAP Biznes)

pr/ ana/