Otwórz rachunek

 

Oferujemy uproszczoną procedurę otwarcia rachunku inwestycyjnego w Biurze Maklerskim mBanku na jeden z dwóch sposobów prezentowanych ponizej.
Jeśli masz już konto osobiste w mBanku, w jego ramach możesz aktywować usługę eMakler - porównaj rachunek w BM mBanku i eMaklera.

PUM Form

 

1. OSOBIŚCIE w Punkcie Usług Maklerskich lub w Centrali Biura Maklerskiego mBanku

Umowa zostaje podpisana w jednym z naszych Punktów Usług Maklerskich lub w Centrali Biura Maklerskiego mBanku, w obecności upoważnionego pracownika. Tego samego dnia otrzymujesz aktywną umowę  z dostępem serwisu internetowego.

Inwestorom indywidualnym do otwarcia rachunku potrzebny jest jedynie dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty, paszport) oraz dane Urzędu Skarbowego. Dodatkowo, jeżeli Klient chciałby dokonywać przelewów internetowych na swój rachunek bankowy, to jego numer należy wskazać w momencie podpisywania Umowy.

2. Wypełniając FORMULARZ

Najpóźniej następnego dnia roboczego po wypełnieniu formularza, kontaktuje się z Tobą pracownik BM mBanku w celu potwierdzenia deklaracji otwarcia rachunku inwestycyjnego oraz ustalenia sposobu zawarcia umowy.

Zawarcie umowy może nastąpić w wybranym Punkcie Usług Maklerskich, w Centrali lub poprzez dostarczenie umowy przez kuriera.

Wybierasz dostarczenie dokumentów przez kuriera? To proste i szybkie:


 

  1. Wypełniasz internetowy Formularz
  2. Kontaktuje się z Tobą kurier w celu umówienia wygodnego dla Ciebie czasu i miejsca dostarczenia umowy.
  3. Podczas wizyty kuriera podpisujesz umowy i jeden podpisany egzemplarz zwracasz kurierowi.
  4. Przelewasz dowolną kwotę z Twojego rachunku bankowego na Twoje konto w Biurze Maklerskim, które znajdziesz w umowie od kuriera. Na podstawie danych nadawcy przelewu zweryfikujemy Twoje dane

Po wpłynięciu na Twój rachunek w BM przelewu weryfikującego dane nadawcy oraz dostarczeniu przez Kuriera poprawnie podpisanej umowy, niezwłocznie aktywujemy rachunek.

Form

Dodatkowo umowa może zostać zawarta korespondencyjnie, o ile podpisy na niej zostaną:

- potwierdzenie  przez notariusza,
- potwierdzenie  przez Konsulat RP (dla Klientów przebywających za granicą).