Reklamacje

Chcesz złożyć reklamację?

 

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zareklamować nasze usługi, to możesz zrobić to na kilka sposobów. Pamiętaj, że zawsze chętnie porozmawiamy o Twoich wątpliwościach i spróbujemy rozwiązać problem. Skontaktuj się z nami tutaj.

 

Reklamację możesz zgłosić:

  • wysyłając wiadomość e-mail na adres mbm@mbank.pl. W treści wiadomości podaj nam swój numer rachunku oraz imię i nazwisko w celu identyfikacji. Prosimy szczegółowo opisz sytuację, którą chcesz zareklamować. Podaj nam też informację w jakiej formie chcesz otrzymać od nas odpowiedź: pisemnej czy e-mailowej,
  • telefonicznie na numer telefonu (22) 697 49 49 w godzinach 8:00 – 18:00 w dniach sesji giełdowych. Do identyfikacji telefonicznej prosimy przygotować swój numer rachunku oraz hasło do obsługi telefonicznej.
  • korespondencyjnie na adres: Biuro maklerskie mBanku. 00- 850 Warszawa, ul. Prosta 18 z dopiskiem „reklamacja”. W treści pisma podaj nam swój numer rachunku w celu identyfikacji i opisz szczegóły swojej sprawy,
  • osobiście w naszym Punkcie Usług Maklerskich na ul. Prostej 20 w Warszawie w godzinach 9:00 – 17:00. Pamiętaj umówić telefonicznie swoją wizytę i zabrać ze sobą dowód osobisty,

 

 

Reklamacje rozpatrujemy standardowo w ciągu 30 dni. Maksymalnie możemy wydłużyć ten termin do 60 dni w szczególnie skomplikowanych przypadkach, ale poinformujemy Cię o tym fakcie.

 

Jeżeli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz wystąpić do właściwego sądu powszechnego lub do Rzecznika Finansowego. Szczegółowe zasady postępowania z reklamacjami określamy w regulaminach naszych usług maklerskich.