sprawdź, może szukasz odpowiedzi na te pytania
Dlaczego nie mogę wypłacić pieniędzy po sprzedaży?
rozwiń
Rozliczenie transakcji odbywa się po 2 dniach sesyjnych (D+2). Natomiast pieniądze ze sprzedaży możesz wykorzystać wcześniej, jeżeli chcesz zawrzeć kolejną transakcję zarówno na giełdzie polskiej, jak i zagranicznych.
Jak mogę dodać/zmienić rachunek do przelewu?
rozwiń
Rachunek bankowy można zdefiniować w serwisie informacyjnym w zakładce obsługa rachunku - wnioski lub drogą pocztową. W przesłanej do nas prośbie na adres Bura maklerskiego, prosimy wskazać numer rachunku w formacie NRB (26 cyfr), nazwę banku w którym masz ten rachunek oraz złożyć podpis zgodny z posiadanym przez nas wzorcem. Dodatkowo, należy dokonać przelewu ze wskazanego rachunku na rachunek inwestycyjny. Na tej podstawie dokonujemy weryfikacji danych rachunku.
Jak mogę zasilić rachunek inwestycyjny
rozwiń
Rachunek można zasilić przelewem na rachunek inwestycyjny. Numer rachunku bankowego jest jednoznacznie przypisany do rachunku inwestycyjnego i można go odnaleźć w serwisie transakcyjnym w zakładce Ustawienia - Informacje o rachunku.
Gdzie znajdę listę dostępnych ETF-ów z rynków zagranicznych?
rozwiń
Lista dostępnych ETF znajdziesz tutaj.
Jak mogę złożyć reklamację?
rozwiń

Reklamację możesz złożyć:

 
  • e-mailem – napisz na mbm@mbank.pl. W treści wiadomości podaj nam swój numer rachunku oraz imię i nazwisko. Prosimy, szczegółowo opisz sytuację, którą chcesz zareklamować. Podaj nam też informację, w jakiej formie chcesz dostać od nas odpowiedź: e-mailem czy pocztą tradycyjną,
  • telefonicznie – zadzwoń pod numer (22) 697 49 49 w godzinach 8:00 – 18:00 w dniach sesji giełdowych. Prosimy, przygotuj swój numer rachunku oraz hasło do obsługi telefonicznej,
  • pocztą tradycyjną – napisz na adres:

    Biuro maklerskie mBanku

    ul. Prosta 18

    00- 850 Warszawa

     

    z dopiskiem „reklamacja” w treści pisma podaj nam swój numer rachunku i szczegółowo opisz sytuację,
  • w Punkcie Usług Maklerskich – na ul. Prostej 20 w Warszawie w godzinach 9:00 – 17:00. Wcześniej umów telefonicznie swoją wizytę i zabierz ze sobą dowód osobisty.

Reklamacje rozpatrujemy standardowo w ciągu 30 dni. Maksymalnie możemy wydłużyć ten termin do 60 dni w szczególnie skomplikowanych przypadkach (powiadomimy Cię o tym).

 

Jeżeli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz wystąpić do właściwego sądu powszechnego lub do Rzecznika Finansowego. Szczegółowe zasady postępowania z reklamacjami określamy w  regulaminach naszych usług maklerskich.

 

W wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 31 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 9 listopada 2016 roku, poz. 1823), informujemy Klientów będących konsumentami, że podmiotami uprawnionymi do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich („podmiotami uprawnionymi” w rozumieniu wyżej wymienionej ustawy) właściwymi dla Biura maklerskiego mBanku są:

 

 

zobacz odpowiedzi na pozostałe pytania

na stronie nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami na jeden z podanych sposobów. Masz pilną sprawę, a nie możesz dodzwonić się na infolinię? Napisz do nas e-maila

infolinia Biura maklerskiego
infolinia Biura Maklerskiego

 

22 697 49 49  

 

pn - pt 8:00 - 18:00. 

wybierz temat rozmowy:

1. IKE/IKZE2. eMakler 3. rachunek inwestycyjny w Biurze maklerskim

infolinia eMaklera
infolinia eMaklera
783 300 800
pn - pt 8:00 - 18:00 sob 8:00 - 22:00
napisz email
napisz na
napisz email
mbm@mbank.pl
dyspozycje i formularze
tutaj znajdziesz przydatne formularze dla rachunku inwestycyjnego, IKE i IKZE
przejdź do przydatnych dokumentów
przejdź do przydatnych dokumentów
tutaj pracujemy
Biuro maklerskie - centrala
centrala

 

adres do korespondencji

 

ul. Prosta 18
00-850 Warszawa

 

 

Punkt Usług Maklerskich
punkt usług maklerskich
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa

 

W przypadku wymagającym osobistej wizyty w naszej placówce, umów się telefonicznie na spotkanie.