Etapy zawarcia umowy w formie elektronicznej w serwisie transakcyjnym

 

 

Składasz Wniosek

 

Wniosek składasz na naszej stronie internetowej mBanku, w serwisie transakcyjnym mBanku.

 

Dokumenty, które są integralną częścią Umowy udostępnimy Ci w formie plików pdf. Zrobimy to podczas składania Wniosku - gdy robisz to na stronie internetowej mBanku lub w serwisie transakcyjnym mBanku.
Sprawdzamy Twoją tożsamość Zanim złożysz Wniosek, potwierdzimy Twoją tożsamość.

Podpisujemy/akceptujemy Umowę

 

 

 

 

Poprosimy Cię o zaakceptowanie Umowy podczas finalizacji składanego przez Ciebie wniosku.

 

Umowę zatwierdzasz:

 

  • hasłem jednorazowym lub numerem PIN do aplikacji mobilnej.
  • zaznaczając opcję zawarcia Umowy zgodnie z informacjami przekazywanymi w serwisie transakcyjnym.

 

Jeśli podasz:

 

  • nieprawidłowe hasło jednorazowe lub numeru PIN do aplikacji mobilnej bądź
  • postąpisz niezgodnie z informacjami wskazanymi w serwisie transakcyjnym,

będziemy mogli zablokować ten kanał dostępu lub przerwać proces zawarcia Umowy.

 

Po Twojej i naszej akceptacji Umowy otrzymasz od nas, w formie elektronicznej Potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z Potwierdzeniem aktywacji usługi. Będzie to równoznaczne z zaakceptowaniem przez nas warunków Umowy i aktywacją Twoich usług.

 

Umowę zawieramy w języku polskim.

 

Ważne! Dniem zawarcia Umowy jest dzień, w którym Umowa została zaakceptowana przez Bank. W tym samym dniu otrzymasz informację o akceptacji Umowy przez Bank. Akceptacja zawarcia Umowy jedynie przez Klienta nie jest równoznaczne z zaakceptowaniem Umowy przez Bank.

 

 

Etapy zawarcia umowy w formie elektronicznej z identyfikacją tożsamości przez kuriera

 

Składasz wniosek

Wniosek składasz na stronie internetowej mBanku lub stronie internetowej mBm.

Dokumenty, które są integralną częścią Umowy udostępnimy Ci w formie plików pdf. Zrobimy to podczas składania Wniosku - gdy robisz to na stronie internetowej mBanku lub w serwisie transakcyjnym mBanku.
Akceptujesz umowę

W dalszej części wniosku będziesz mieć dostępną umowę. Razem z wnioskiem  składasz nam ofertę zawarcia umowy – poprzez akceptację przez Ciebie umowy o świadczenie usług maklerskich (dalej jako umowa).

 

Złożenie wniosku i zarazem złożenie oferty zawarcia umowy zatwierdzasz hasłem jednorazowym w postaci kodu SMS, który otrzymasz na numer telefonu, który nam podałeś na wniosku.

 

Jeśli podasz:

 

  • nieprawidłowe hasło jednorazowe bądź
nie będziemy mogli Cię pozytywnie zweryfikować, będziemy mogli przerwać proces składania wniosku i zawarcia umowy.
Potwierdzamy Twoją tożsamość Przed podpisaniem umowy przez bank, musimy potwierdzić Twoją tożsamość. Zrobimy to przez kuriera. Kurier poprosi o dokument tożsamości podany przez Ciebie  we wniosku, potwierdzi nam Twoją tożsamość oraz prawdziwość danych, które nam przekazałeś.
Przyjmujemy i akceptujemy umowę

E-mailem, po potwierdzeniu Twojej tożsamości,  przekażemy Ci informację, czy przyjęliśmy Twoją ofertę zawarcia umowy.

 

Po zawarciu umowy otrzymasz ją w formie elektronicznej razem z Potwierdzeniem zawarcia Umowy. Prześlemy Ci także potwierdzenie aktywacji usługi.

 

Umowę zawieramy w języku polskim.

 

Ważne! Dniem zawarcia Umowy jest dzień, w którym Umowa została zaakceptowana przez Bank. W tym samym dniu otrzymasz informację o akceptacji Umowy przez Bank.

Akceptacja zawarcia Umowy jedynie przez Klienta nie jest równoznaczna z zaakceptowaniem Umowy przez Bank.

 

 

Umowa zawarta elektronicznie jest tak samo ważna jak umowa zawarta pisemnie. Jej zawarcie odbywa się zgodnie z przepisami ustawy o obrocie instrumentami finansowymi.