Etapy zawarcia umowy w formie elektronicznej w serwisie transakcyjnym
Składasz Wniosek
|
Wniosek składasz na naszej stronie internetowej mBanku, w serwisie transakcyjnym mBanku. Dokumenty, które są integralną częścią Umowy udostępnimy Ci w formie plików pdf. Zrobimy to podczas składania Wniosku - gdy robisz to na stronie internetowej mBanku lub w serwisie transakcyjnym mBanku. |
Sprawdzamy Twoją tożsamość | Zanim złożysz Wniosek, potwierdzimy Twoją tożsamość. |
Podpisujemy/akceptujemy Umowę
|
Poprosimy Cię o zaakceptowanie Umowy podczas finalizacji składanego przez Ciebie wniosku.
Umowę zatwierdzasz:
Jeśli podasz:
będziemy mogli zablokować ten kanał dostępu lub przerwać proces zawarcia Umowy.
Po Twojej i naszej akceptacji Umowy otrzymasz od nas, w formie elektronicznej Potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z Potwierdzeniem aktywacji usługi. Będzie to równoznaczne z zaakceptowaniem przez nas warunków Umowy i aktywacją Twoich usług.
Umowę zawieramy w języku polskim. Ważne! Dniem zawarcia Umowy jest dzień, w którym Umowa została zaakceptowana przez Bank. W tym samym dniu otrzymasz informację o akceptacji Umowy przez Bank. Akceptacja zawarcia Umowy jedynie przez Klienta nie jest równoznaczne z zaakceptowaniem Umowy przez Bank. |
Etapy zawarcia umowy w formie elektronicznej z identyfikacją tożsamości przez kuriera
Składasz wniosek |
Wniosek składasz na stronie internetowej mBanku lub stronie internetowej mBm. Dokumenty, które są integralną częścią Umowy udostępnimy Ci w formie plików pdf. Zrobimy to podczas składania Wniosku - gdy robisz to na stronie internetowej mBanku lub w serwisie transakcyjnym mBanku. |
Akceptujesz umowę |
W dalszej części wniosku będziesz mieć dostępną umowę. Razem z wnioskiem składasz nam ofertę zawarcia umowy – poprzez akceptację przez Ciebie umowy o świadczenie usług maklerskich (dalej jako umowa).
Złożenie wniosku i zarazem złożenie oferty zawarcia umowy zatwierdzasz hasłem jednorazowym w postaci kodu SMS, który otrzymasz na numer telefonu, który nam podałeś na wniosku.
Jeśli podasz:
|
Potwierdzamy Twoją tożsamość | Przed podpisaniem umowy przez bank, musimy potwierdzić Twoją tożsamość. Zrobimy to przez kuriera. Kurier poprosi o dokument tożsamości podany przez Ciebie we wniosku, potwierdzi nam Twoją tożsamość oraz prawdziwość danych, które nam przekazałeś. |
Przyjmujemy i akceptujemy umowę |
E-mailem, po potwierdzeniu Twojej tożsamości, przekażemy Ci informację, czy przyjęliśmy Twoją ofertę zawarcia umowy.
Po zawarciu umowy otrzymasz ją w formie elektronicznej razem z Potwierdzeniem zawarcia Umowy. Prześlemy Ci także potwierdzenie aktywacji usługi.
Umowę zawieramy w języku polskim.
Ważne! Dniem zawarcia Umowy jest dzień, w którym Umowa została zaakceptowana przez Bank. W tym samym dniu otrzymasz informację o akceptacji Umowy przez Bank. Akceptacja zawarcia Umowy jedynie przez Klienta nie jest równoznaczna z zaakceptowaniem Umowy przez Bank. |
Umowa zawarta elektronicznie jest tak samo ważna jak umowa zawarta pisemnie. Jej zawarcie odbywa się zgodnie z przepisami ustawy o obrocie instrumentami finansowymi.